Tento Mix značiek od Mikea Stefaniniho je zábavný pohľad na to, ako by vyzerali niektoré populárne značky (logá značiek) na úplne odlišných spotrebiteľských značkách. 

Reklama




Určite každý z nás, či už priamo alebo nepriamo vníma hromadu značiek, ktoré sa vôkol nás dookola točia. Ku každej si určite vieš aspoň približne priradiť presný produkt, ktorý danú značku preslávil. Či sú to topánky od adidas alebo káva zo Starbucks. Mike Stefanini z Atomike Studios sa ale rozhodol, že zmení stereotypné zmýšľanie a vytvorí nasledujúci projekt, ktorý má názov Mix najpopulárnejších produktov.

Začalo to tak, že Mike vymýšľal len tak, z nudy, nový dizajn pre plechovku od Coca Coly. Zrazu mu skrslo v hlave, že čo keby na plechovku dal logo od spoločnosti Nike. Ihneď to skúsil a okamžite sa mu to zapáčilo. Nápad putoval na jeho instagramový profil a u ľudí priam bleskovou rýchlosťou zožal veľký úspech. Po tomto prvom úspechu sa rozhodol uplatniť tento princíp aj na iné značky. Projektu dal väčší priestor a zo Starbucks spravil napríklad čistiaci prostriedok, z Adidas spravil zubnú pastu a Shell premenil na mlieko.

REKLAMA

PRIDAJ SA DO ČO KEBY? KLUBU

Uži si info o našich novinkách, eventoch, akciách a mnoho iného medzi prvými. Naviac získaj 10% na ďalší nákup.

HURÁ, VITAJ V KLUBE! Na email sme Ti zaslali potvrdenie odberu noviniek (ak sa ti nezobrazuje na hlavnej ploche, skús pozrieť do spamu, poprípade do reklám v tvojej mailovej schránke).